more random stuff

dinsdag 31 december 2013

Hot Chocolat time IV


helloooo,

Yeaaaaah weer een nieuwe hot chocolat time :). Ik ga dit denk tot december doen want tja anders wordt het wel heel veel Hot Chocolat Time artikels en dat wordt natuurlijk een beetje saai.


nam nam nam nam nam. Dit is weer echte chocolade melk met echt gekookte melk. Ik heb trouwens al best veel chocolade melk gemaakt maar ik laat het elke keer weer over koken. Maar dat bederft de pret niet (eigenlijk wel een beetje want dan moet je eerst weer opruimen voordat je je chocomelk kunt opdrinken). Als extra touch heb ik dit keer chocolade saus er boven op gedaan. Dit was extreem lekker. 

Als extra erbij heb ik appelkruimeltaart. Het valt me trouwens wel op dat ik veel taart eet. Maar ik eet sowieso veel.

Deze chocomelk krijgt van mij een 8.

Voornemens bullshit!

Yeaah het nieuwe jaar zit er aan te komen dit betekent.....
Ja ik weet eigenlijk niet wat dit betekent. Je moet een andere datum opschrijven en dat ga je de eerste maand natuurlijk constant vergeten ook zijn er allemaal nieuwe jaar agenda's en kalenders en dan vooral de scheurkalenders die je niet afscheurt! 

Een nieuw jaar betekent ook dat mensen allerlei voornemens gaan maken.
Voornemens het woord zegt het eigenlijk al. Voor nemens. Voor je iets gaat doen heb je al bedacht hoe je dat gaat doen.

Ik denk niet dat je echt aan je voornemens kunt houden want voor je iets gaat doen kun je niet weten of het goed of fout is. Dat kan pas daarna.
Dus je kunt geen voornemens maken voor volgend jaar. Maar je kunt wel doen wat voor jou goed voelt.

Ik hoop dat je  volgend jaar veel gaat doen wat volgens jou goed is.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten