more random stuff

dinsdag 10 december 2013

hot Chocolate time II


hi,
Een van de leukste dingen aan kerst vind ik de muziek en daarom heb ik vandaag ook speciaal een artikel over kerstmuziek. In begin november luisterde ik namelijk al naar kerstliedjes dus ik heb al aardig wat kerstmuziek geluisterd :). 


Ik heb mezelf deze week verwend met deze heerlijk chocomelk en zelfgemaakte koekjes.


Ik heb chocomelk gebruikt die je alleen met heet water moet roeren. Dit is erg makkelijk en snel klaar ook kan de melk niet overkoken waardoor je eerst nog heel veel moet opruimen voordat je dan echt van je chocomelk kunt genieten.



Voordat ik de chocomelk had gemaakt had ik eerst koekjes gebakken. Als je deze koekjes ook wilt maken is dit het recept.



Boven op de chocomelk heb ik slagroom gedaan en hartjes waarvan ik de naam niet weet. 

Deze chocomelk was lekker en de koekjes waren echt een plus. Ik ga dat koekjes recept zeker vaker gebruiken!  In het totaal geef ik deze chocomelk een 7,5.

Vandaag ga ik het hebben over kerstliedjes :). In begin november luisterde ik al naar kerstnummers en daarom wou ik jullie mijn favorieten laten weten.
Ik houd over het algemeen meer van Jazz kerstmuziek maar ik vind sommige pop kerstmuziek ook leuk.


Ik heb laatst deze cd gekocht. Hier staan over het algemeen veel pop kerstmuziek op maar ook klassiekers. Ook stonden er liedjes op die ik nog helemaal niet kende zoals kerstmuziek van Chris Brown (whutt?!). Deze CD is echt een aanrader als je thuis zit en eigenlijk je laptop niet wilt opstarten. Ook vind ik een CD wel wat hebben want tegenwoordig luisteren veel mensen muziek via de computer.

Dit zijn op dit moment mijn favoriete nummers. Geniet ervan met een lekkere warme bak chocomelk , thee of iets anders maar geniet in ieder geval. Want daar is het waar kerst omgaat en voordat je het weet is het voorbij.




All I want for Christmas is you- Micheal bublé.





Winter wonderland- micheal bublé




Santa baby- Micheal bublé




ugly christmas sweater party -phil and the osophers


Het nummer All I want for Christmas is you van Ernie Halter is echt heel erg goed! Ernie Halter heeft ook echt leuke nummers! Dus ga zeker naar nummers luisteren. Ik wou dit nummer ook op mijn blog zetten maar blogger kon hem niet vinden dus helaas. Dit zelfde geld voor OMG it's christmas van Family of the year.


 it's beginning to look a lot like christmas- Micheal bublé
Eigenlijk Heel het album Christmas van Micheal bublé is fantastisch!

Het is een beetje een kort artikel vandaag dat kom eigenlijk omdat ik geen tijd heb. Ik heb namelijk 5 toetsen en een werkstuk die ik moet inleveren deze week. Donderdag kunnen jullie weer een artikel verwachten. Volgende week komen er natuurlijk ook gewoon artikels online. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten