more random stuff

vrijdag 3 januari 2014

Review Maybeline gel eyeliner lasting drama.

Ik ben voortdurend  opzoek naar de perfecte gel eyeliner. Ik denk dat ik die gevonden heb. Namelijk de gel eyeliner van Mayebelline lasting drama.






Helaas was er nog maar één over in de winkel maar ik had echt deze eyeliner nodig maar de verpakking was al opengemaakt. Iemand had het kwastje eruit gehaald die erbij zat. Dus daarom kan ik het kwastje ook niet reviewen.


De vormgeving vind ik erg mooi. Het potje is mat en daarop zit een metalen dekseltje dat vind ik er erg mooi uitzien dus plus punten!


De inhoud is heel erg zwart. Wel valt het me op dat het een heel klein potje is met weinig eyeliner. 

De Maybelline gel eyeliner lasting drama kost €12,-


pluspunten:
  • erg zwart
  • blijft lang zitten
  • goede substantie
  • niet heel duur
  • mooi potje
  • prijs en kwaliteit verhouding klopt
minpunten:
  • klein potje.
  • niet budget proef.

cijfer: 8,5

wat is jou favoriete eyeliner?



1 opmerking:

  1. Ik heb zelf Inglot geleyeliner en Mac blacktrack en een gel eyeliner van L'oreal.
    Inglot is toch echt mijn favoriet.
    Leuk artikel!
    Je layout is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen