more random stuff

zondag 1 december 2013

Winterwonderland


hi,
Vandaag een artikel over jawel de winter. Ik weet dat de meesten van jullie niet van de winter houden omdat het koud is en je kunt amper met openbaar vervoer en ook word je sneller ziek. Maar er zijn veel meer positieve dingen rond de winter en daar wil ik het in dit artikel over hebben.





Ik houd sowieso van de nacht maar in de winter vind ik het echt fantastisch. Al die vele lichtjes zo mooi!





Dit vind ik denk wel een van de leukste dingen aan kerst. Al die lampjes en sneeuw en mensen die op straat lopen en het allemaal koud hebben en daarom anders dan anders lopen.


Wij hebben altijd een echte kerstman en als je dan in de ochtend de woonkamer binnen loopt ruik je de boom. 



Tot slot deze omdat ik alles wat met kerst te maken hebt leuk vind.

Ik heb weinig "gezegd" in dit artikel. Maar ik hoop wel dat ik jullie enthousiaster heb gemaakt over de winter. Ik kan in ieder geval niet wachten tot kerstmis!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten