more random stuff

maandag 30 december 2013

Wat ik kreeg voor kerst.

hiiiiiii,

Kerst is natuurlijk al weer voorbij :(. Helaas maar over minder dan een jaar is het weer kerst :). Ik wil graag een deel van mijn kado's laten zien die ik voor kerst heb gehad.








 Yeaah baby One Direction Our Moment Parfum. Ik ben hier zo blij mee! Hij ruikt zo lekker en het feit dat het van One Direction is vind ik nog beter. Eigenlijk vind ik truien enzo van One direction echt vreselijk en dat soort dingen. Maar dit parfum ruikt zo lekker dat ik hem ook zou kopen als die niet van One Direction zou zijn.


Midnight Memories album. Yeaah eindelijk.


Pretty little liars boekenbox met de 4 boeken:
- pretty little liars
- flawless
- perfect
- unbelievable 

Deze box wou ik nou eigenlijk al een jaar maar ik kocht hem eigenlijk de hele tijd niet. 


Het diner- Herman Koch

Dit was niet een boek die ik heel erg graag wilde eigenlijk. Maar ik moet deze voor school lezen dus vond ik hem wel handig als ik hem zelf had.


Inwijding (divergent)- Veronica Roth

Ik wilde eigenlijk al heel lang beginnen aan deze serie maar het kwam er steeds niet van. Nu heb ik eindelijk het eerste deel van de serie.


Dit is geld en een H&M Kadobon.


Chocolade is altijd goed.



Deo ,een film, sokken en van de Amerikaanse Cups die ze altijd gebruiken in Amerika op feesten. Mijn broer heeft die helemaal uit Amerika laten kom.


Een chocolade kalender. Omdat ik die heel het jaar zocht maar nergens kon vinden.

Verder heb ik nog gekregen:
  • Een fotovreem
  • Badjas
  • Ben en jerry's x2
  • Dekbed overtrek
  • tas



Ik heb trouwens heel veel gegeten met kerst. Maar dat is eigenlijk ook niet anders dan normaal.

Hoe was jou kerst en wat heb jij gekregen?





















2 opmerkingen: