more random stuff

vrijdag 20 december 2013

Book haul


Hi,
Ik heb laatst een paar boeken gekocht en wou dit graag met jullie delen. Ik houd zelf namelijk erg veel van book hauls en er zullen ook nog vele volgen hierna.


Dit zijn alle boeken die ik heb gekocht (In een week! I know verslaafd I know).


Deze drie boeken kon ik niet laten liggen. Ik had alle drie de boeken nog niet wel had ik de Hongerspelen gelezen en heb ik de film natuurlijk gezien. Ik weet eigenlijk niet waarom ik deze drie boeken nog niet had aan gezien de mensen er wel welsprekend over zijn. Deze kocht ik trouwens in een pakket voor maar zes euro. Wauw dat kan je dan toch niet laten liggen ik bedoel dat is twee euro per boek.
Van links naar rechts: Twilight, de Hongerspelen en Gone verlaten. Ze zijn trouwens allemaal Nederlands :).


Oh ja. Eindelijk heb ik the perks of being a wallflower. Ik wou hem eigenlijk al best wel lang maar ik kocht steeds andere boeken. Maar nu heb ik hem dus eindelijk. Ik heb ook Looking For alaska (links) van John Green gekocht omdat ik eerder een ander boek van John Green had gelezen (the fault in our stars) en die was echt amazing. Deze twee boeken zijn Engels talig en beide waren 11 euro.

Dit artikel was niet zo lang maar er is ook niet heel veel te vertellen over boeken die je nog niet gelezen hebt.





1 opmerking: