more random stuff

dinsdag 17 december 2013

Hot Chocolat Time III

hiiii,

Ik weet het het spijt me. Een week lang niks gepost en twee keer achter elkaar Hot Chocolate time. Ik heb er weinig redenen voor eigenlijk en het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik alles uit stel en niet kan plannen. Hier wil ik wel aan werken. Hot Chocolate time was trouwens wel iets waar ik me aan wilde houden ook al betekent het nu dat er twee achter elkaar staan.



Whoop whoop. Ik heb weer heel veel Candy Canes ingeslagen :). Ik zag op we heart it chocomelk met een Candy Cane en vond het er eigenlijk wel lekker uitzien. Dit besloot ik dan ook na te maken :).




Ik heb de chocomelk hetzelfde gemaakt als de vorige keren. Maar nu heb ik een Candy Cane erbij gedaan :). Ook heb ik er appeltaart bij genomen want daar had ik zin in.



Op mijn chocomelk heb ik slagroom gedaan en daar boven op Cacao.

Ik geef deze Chocomelk een 7,8. Die Candy Cane ga ik zeker vaker doen!

Nu we onze chocomelk erbij hebben kunnen we verder met waar dit artikel deze week omdraait. Dat is namelijk kerstdecoratie. Yeaaaaaaah ! Kerst komt er bijna aan. Om een beetje in de mood te komen hebben we natuurlijk wel een beetje sfeer nodig.
Ik heb hier een paar leuke ideeën om je kamer een christmas touch te geven waardoor je het net wat gezelliger maakt.

1. Lichtjes
Dit is misschien wel de meest simpele maar effectieve tip. Ik weet niet precies hoe ze heten maar ik noem ze kerst lampjes. Je kan ze bijvoorbeeld aan je bed hangen en zo kan je het gelijk gebruiken als nacht lampje. Het geeft tegelijkertijd heel erg veel sfeer. Hieronder een paar voorbeelden.







2 kaarsjes.
Het geeft een beetje hetzelfde effect als de lichtjes maar dan valt het minder op. Ook heb je kaarsen in allerlei kleuren,maten en niet te vergeten geuren! Je hebt bijvoorbeeld ook speciale geurkaarsen voor de kerst. 



3. kerstboom.
Ik heb zelf een kleine neppe kerstboom in mijn kamer en vind dat toch wel echt bij kerst passen. Het is niet echt dat het heel erg veel sfeer geeft aan je kamer zoals lichtjes en kaarsjes dat wel doen bijvoorbeeld. Maar ik vind het toch wel leuk.

4. Alles wat met kerst te maken heeft.
Je kan ook gewoon dingen ophangen of neerzetten wat met kerst te maken heeft. Ik heb bijvoorbeeld ook een kerstmuts hangen. Je hebt zo veel verschillende kerst spulletjes dat je eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziet.

Hier is nog een leuk idee van mijn favoriete Youtuber : Macbarbie07 oftewel Bethany  Mota. Ze heeft trouwens 2 weken geleden haar nieuwe kleding lijn geopend :). Helaas is dat nog niet in Nederland te koop. Niet dat ik dat had verwacht.




Hier zijn ook nog ideeën van mijn andere Favo Youtuber Stilababe09 oftewel meredith foster/




Stel je voor dat je in je kamer zit met je geurkaars aan en kerstlichtjes aan en je kamer in kerstsfeer en in je hand een warme mok chocomelk (of iets anders warms) met je kerstmuziek op. In je andere hand heb je een koekje en naast je liggen Candy Canes en nog meer koekjes. Je hebt een lekkere warme kerst trui aan en buiten is het koud maar jij zit lekker warm binnen.

Wat is jouw tip om je kamer kerst klaar te maken?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten