more random stuff

zondag 5 januari 2014

25 things to be happy about

Veel mensen krijgen tijdens de winter een dipje. Dit wordt ook wel de winterdip genoemd. Om jullie toch nog een beetje blij te maken in deze koude stormachtige dagen heb ik 25 dingen bedacht om blij mee te zijn.







  1. Je zit op mijn blog.
  2. Je hebt internet.
  3. Je hebt stroom
  4. Je kunt lezen.
  5. Je hebt een apparaat waarop je dit kunt lezen.
  6. Dinosauriƫrs hebben echt bestaan.
  7. Je ademt.
  8. Je bent nooit alleen (want er zitten overal bacteriƫn).
  9. Er bestaat eten.
  10. Er bestaat heel veel goede muziek.
  11. Er bestaan dromen.
  12. Je kunt iets doen in de samenleving.
  13. Je leeft.
  14. Je kunt naar de maan (lijkt me echt zo vet).
  15.  peanutbutterjellyspacecat. 
  16. Pizza is ontdekt.
  17. Ik heb rode nagellak op.
  18. De lucht is blauw.
  19. Er bestaan regenbogen.
  20. Je leest dit
  21. Je bent mooi op je eigen manier.
  22. Ik heb nu Skittles en Arizona.
  23. Als je dit kunt lezen kun je ook boeken lezen.
  24. Je kunt blij zijn :).
Ik hoop dat ik jullie vandaag weer blij heb kunnen maken :).

Waar word jij heel blij van?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten